m(¯`•¸·´¯)اسير الابداع (¯`·¸•´¯)n
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

m(¯`•¸·´¯)اسير الابداع (¯`·¸•´¯)n

مرحبا بكم فى منتدى(¯`•¸·´¯)اسير الابداع (¯`·¸•´¯)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مضمون 100% ومن حراز

كاتب الموضوعرسالة
محمد عجور
Admin
محمد عجور

المساهمات : 138

مضمون 100% ومن حراز Empty
مُساهمةموضوع: مضمون 100% ومن حراز   مضمون 100% ومن حراز Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 5:23 am

<HR style="COLOR: #c2c0c1" SIZE=1>
يابنات انا كنت قريت من واحدة هنا في المنتدي اسمها ( زينب سلامة ) كانت بتتكلم عن منتجات حراز الطبيعية 100% وبدون اي اثار جانبية ومن ضمن المنتجات دي قالت علي كريم اسمه كريم الانوثة ده بيكبر الصدر وبيشده وهو موجود عند حراز بس للاسف ده في مصر بس ومش موجود في اي دولة عربية او اجنبية اخري المهم انا رحت جبته ولاقيته رخيص جدااااااااااااااااااا هو ب 15 جنية بس وكله مواد طبيعية هو مصنوع من زيوت طبيعية جداااااااااااا وعلي فكرة هي ممكن تشحنه لاي دولة تانية

دي مكوناته وطريقة استعماله

حجم الكريم 100 ملل ويتكون من قاعدة كريم باللاثولين وزيت سوداني وزيت صويا وزيت حلبة وزيت فجل وزيت روزماري وزيت خروع وزيت محلب وزيت جنين القمح وزيت زيتون وزيت سمسم وزيت الحية

ويستعمل لشد و تكبير و امتلاء الصدر والاماكن النحيفة

طريفة الاستعمال : تدلك الاماكن النحيفة والهزيلة بالجسم مرة يوميا مساءا
ودي صورته

تعقيب:

حذفت الصورة لاحتوائها على ماهو مخالف
انا كتبت الموضوع ده عشان كلنا نجيبه ونكتب كل حاجة عنه يعني نكتب ايه اللي احنا حاسينه وايه الفرق انا عن نفسي حاسة ان رحته حلوة قوي وبيطري وينعم ويشد الصدر وبصراحة لسه جايباه امبارح واستخدمته امبارح والنهاردة بس ان شاء الله يجيب نتيجة حلوة بس اديكم معايا بقي عايزة تشجيع منكم ومن اي وحدة تستعمله عايزين كلنا نكتب كل حاجة ونشجع بعض واول واحدة هتبدأ معايا وتشجعني ووعدتني بكدة هي ( sweet almond)

يالله بقي كلنا نشجع بعض هستناكم اوعوا متجوش ههههههههه
اي سؤال انا في الخدمة
https://aseer-alebda3.mam9.com

مضمون 100% ومن حراز
صفحة 1 من اصل 1